loading...
MagTopNet.Tk - مجله اینترنتی تاپ نت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
هاست لینوکس – هاست ویندوز – ثبت دامنه و قالب های تجاری جوملا 0 926 parnian
فال روزانه جمعه پنجم خرداد ماه سال 91 0 747 admin
فال روزانه پنج شنبه چهارم خرداد ماه سال 91 0 644 admin
فال روزانه چهارشنبه سوم خرداد ماه سال 91 0 605 admin
فال روزانه سه شنبه دوم خرداد ماه سال 91 0 569 admin
فال روزانه دوشنبه یکم خرداد ماه سال 91 0 625 admin
فال روزانه یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال 91 0 599 admin
فال روزانه شنبه سی ام اردیبهشت ماه سال 91 0 518 admin
تیم رویایی مراسم ازدواج آنجلینا و براد پیت چه کسانی هستند + عکس 0 596 admin
کاریکاتور بازیکن سالاری در استقلال 0 592 admin
به این میگن دانشجوی نمونه 0 625 admin
مجسمه‌های شیشه‌ای بسیار زیبا + عکس 1 816 admin
تلفن همراه احمدی نژاد 0 778 admin
برخورد با پسرای مانكنی پايتخت 0 611 admin
اولین داور زن ایرانی در AFC + عكس 0 525 admin
جادوگر در حال دریبل رونالدو 0 582 admin
کشف عجیب پلیس بانکوک + عکس 0 855 admin
اضافه وزن و اندام غیر حرفه ای آشواریا رای خبرساز شد + عکس 0 772 admin
دختر دانشجویی با شرایط جسمی نادر + عکس 0 688 admin
باز هم لیدی گاگا و یک لباس عجیب دیگر از گوشت+ عکس 0 706 admin
Gar3!a بازدید : 364 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

خنده‌دارترین لطیفه تاریخ به روایت احمدی نژاد


ایسنا:دكتر محمود احمدي نژاد بعد از افتتاح مسكن مهر و همچنين كارخانه سيمان نيزار قم، با ابراز خرسندي از حضور و افتتاح اين پروژه ها گفت: خدا را سپاسگزارم كه توفيق داد بار ديگر به استان قم و آن هم در دي ماه سفر كنم در ماهي كه مردم قم در سال 56 حركتي را آغاز كردند كه امواج آن امروز سراسر دنيا را در بر گرفته است.

رييس جمهور با بيان اين كه «قم يگانه است و در آن حرم دردانه اي از اهل بيت پيامبر گرامي اسلام(ص) قرار دارد كه در دامن خود هزاران هزار مجاهد، فقيه،  عارف، شهيد،  جانباز و ايثارگر را تربيت كرده است» به افتتاح كارخانه سيمان قم اشاره كرد و گفت: در چند سال قبل يادتان هست كه در زمينه سيمان چه بساطي حاكم بود و ما شاهد نوسانات قيمت اين كالا بوديم و ظرفيت توليد سيمان در كشور 32 ميليون تن بود و اكنون خدا را سپاسگزاريم كه با همت صنعت گران، متخصصان، بانك ها، وزارت صنايع و ديگر دلسوزان ظرفيت توليد سيمان كشور از 76 ميليون تن گذشته و تا پايان سال به 80 ميليون تن در سال مي رسد.

وي همچنين با اشاره به اين كه «در حال حاضر كشور توان صادرات سيمان را دارد» گفت: در سال گذشته بيش از 12 ميليون تن سيمان صادر كرديم و ان شاءالله امسال بيش از اين صادر خواهيم كرد و من از اين بابت تبريك مي گويم كه ما مي توانيم علاوه بر نيازهاي خود نيازهاي تمام اطراف كشور را نيز تامين كنيم و اين شدني است و باعث ايجاد اشتغال و درآمد و همچنين همكاري و دوستي با كشورهاي اطراف نيز مي شود.

رييس جمهور همچنين به افتتاح تعدادي مسكن مهر و واگذاري آن به متقاضيان در استان قم اشاره كرد و گفت: ساخت مسكن مهر در كشور ادامه دارد و ان شاءالله به نقطه اي برسيم كه پاسخگويي به نياز متقاضيان مسكن مهر به روز شود، يعني بايد تا نقطه اي جلو برويم كه موضوع مسكن به روز شود و هر كس تشكيل خانواده داد و علاقه مند بود كه مسكن مهر در اختيار داشته باشد برود ثبت نام كند، مبلغي بدهد و بعد در آن خانه ساكن شود و اين شدني است.

وي ادامه داد: در كشور ما زمين، فولاد، سيمان، نيروي انساني و ديگر امكانات لازم براي اين موضوع وجود دارد، ما كشوري ثروتمند هستيم و مجموعه همكاري هايي كه در اين راستا شكل گرفته بايد حفظ شود تا جايي كه نياز مسكن در كشور به روز شود.

رييس جمهور با بيان اين كه «موضوع مسكن با مسكن مهر در كشور تمام نمي شود و اين يك گام سريع و اورژانسي است» گفت: در آينده به لطف خداوند بايد به مساله شهرسازي، معماري و مسكن وسيع تر در كشور بينديشيم و در اين راستا حركت كنيم.

احمدي نژاد با اشاره به مساحت كشور گفت: ما بايد به سمت ساخت مسكن مناسب تر با معماري و شهرسازي بهتر حركت كنيم و ان شاءالله اين محقق مي شود.

رييس جمهور در بخشي ديگر از صحبت هاي خود به ضرورت ساختن ايران اشاره كرد و گفت: ما اگر داراي هيچ آرماني نبوديم، مكتبي نيز نداشتيم و براي خودمان زندگي مي كرديم حتما بايد كشور را مي ساختيم و در بهترين و پيشرفته ترين حالت زندگي مي كرديم.


رييس جمهور با بيان اين كه «با توجه به امكاناتي كه در كشور ما وجود دارد شايسته نيست كه شاهد فقر، فاصله طبقاتي و بيكاري باشيم و يا از پيشرفت كمتري نسبت به ديگر كشورها برخوردار باشيم» ادامه داد: ملت ما داراي يك پيام و آرمان است يك فرهنگي دارد كه نمي توانيم بدون آن زندگي كنيم و اين فرهنگ و پيام بايد در عرصه جهاني معرفي شود.

رييس جمهور با بيان اين كه «ما براي مديريت دنيا و سعادت بشر حرف داريم و هر حرف و پيام بلندي براي اينكه در دنيا تثبيت شود و باور شود نيازمند پشتوانه عملي و الگوسازي است» گفت: ما وقتي بهترين حرف را بزنيم ولي در كشور فقر و عقب ماندگي باشد آن حرف ها و پيام ها در دنيا جا باز نمي كند و تثبيت نمي شود پس براي اين كه اين اتفاق بيفتد و اثبات شود بايد الگوي عملي ارائه دهيم.

احمدي نژاد گفت: مگر مي شود يك مكتب در دنيا نفوذ كند بدون اين كه الگوهاي عيني معرفي نكند، پشتوانه آرمان و فرهنگ ما ساختن ايران است، ما بايد ايران را بسازيم تا در جايگاه شايسته خود و در والاترين جايگاه قرار بگيرد و اين يك ماموريت همگاني است.

رييس جمهور با بيان اين كه «بايد با الگو و روش درست همه دست به دست هم بدهيم و ايران را بسازيم» افزود: برنامه هاي بزرگ تحولي تهيه شده از جمله در بخش اقتصادي، هفت طرح تهيه شده است و به زودي لايحه مالياتي به مجلس مي رود و لايحه اصلاح نظام بانكي نيز نهايي مي شود.

احمدي نژاد با بيان اين كه «يكي از بزرگترين طرح هاي تحول اقتصادي هدفمند كردن يارانه ها است» تصريح كرد: اين طرح بركت فراواني براي كشور داشت، نوع نگاه مردم و حسابگري مردم را تغيير داد و ان شاءالله آثار آن به مرور هرچه بيشتر مشخص مي شود.

وي از جمله آثار اين طرح را صرفه جويي در مصرف انرژي عنوان و اظهار كرد: دنيا به تمجيد از اجراي اين طرح در ايران پرداخت.

رييس جمهور در بخش ديگري از صحبت هاي خود با بيان اين كه «وقتي اين طرح اجرا شد عده اي مي گفتند چرا يارانه ها را با توجه به هدفمندي كه صورت گرفته اصل آن را به خود مردم داديد» گفت: به نظر من اين بهترين شيوه بود كه با توجه به هدفمند كردن يارانه ها پول را به خود مردم بدهيم و اگر جور ديگري عمل مي كرديم موفق نمي شديم.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: پول را به مردم داديم و خود مردم در مورد آن پول تصميم گيري مي كنند چراكه اقتصادي موفق است كه تك تك مردم در موجوديت اقتصادي نقش آفريني كنند و خود را مسوول بدانند اين يارانه ها پول خود مردم است و فعلا به صورت مساوي توزيع مي شود، چراكه به عدالت نزديك تر است. مردم نيز خوب مديريت كردند مصرف انرژي پايين آمده و توليد بالا رفته است.

احمدي نژاد افزود: برخلاف صحبت هايي كه مطرح مي شد در توليدات اصلي ما رشد بالاي 10 درصد داشته ايم و از اين به بعد نيز در اجراي گام هاي بعدي حداكثر پول را به مردم مي دهيم و مقداري از آن را مثلا مي توان در مورد 5 الي 6 ميليون نفري كه تحت پوشش هيچ بيمه اي نيستند در اين ارتباط قرار داد و به آن ها كمك كرد كه تحت پوشش قرار بگيرند.

وي با اشاره به آثار اجراي هدفمند كردن يارانه گفت: با اجراي اين قانون در جهت عدالت گام هايي برداشته شد و بايد به سرعت گام هاي بعدي را با كمك و اطلاع مردم برداريم و با هم به جلو برويم.

رييس جمهور در بخش ديگري از صحبت هاي خود به تحولات بين المللي و جهاني و وضعيت كنوني دنيا اشاره كرد و افزود: امروز مي بينيد كه ملت هاي دنيا پناهگاه و فريادرسي ندارند. مردم اروپا بايد چگونه و ديگر چقدر فرياد بزنند كه حاكمان خود را نمي خواهند و از شيوه سرمايه داري بيزار هستند، بيچاره ها نمي توانند كاري انجام دهند. دو سه حزب را ايجاد كرده اند و قدرت در بين آن ها مي گردد اين مي رود آن يكي جايگزين مي شود و اين چرخه در آمريكا نيز اين گونه است و اين مي رود و يكي از يكي ديگر بدتر مي آيد، پناهي نمانده است.

وي ادامه داد: اين انديشه به سرعت در حال گسترش است و اين وضعيت ديگر نمي تواند پاسخگو باشد و انديشه ديگري بايد حاكم شود.

رييس جمهور در ادامه به وضعيت منطقه اشاره كرد و گفت: در همين منطقه ما عده اي از دولت هاي منطقه را بسيج كردند كه به دست آن ها يك عده  ديگر را بزنند و از بين ببرند و به محض اين كه آن ها را زدند نوبت به خود آن ها برسد و آن ها خودشان متوجه اين موضوع نيستند، پول نفت ملت هاي مظلوم خود را براي خريد اسلحه هزينه مي كنند و توجه ندارند كه در نقشه دشمن بازي مي كنند و وقتي كه آن يكي كنار گذاشته شود نوبت به خودشان مي رسد.

رييس جمهور با ابراز اميدواري مبني بر اين كه در دو سه سال آينده ان شاءالله اثري از خيلي از مفت خوران ديكتاتور در دنيا باقي نخواهد ماند، گفت: مساله اين است كه آن ها بايد خودشان را اصلاح كنند و خود اقدام به اصلاح كنند نه اين كه به دست دشمنان انجام شود، وقتي كه آن ها به دست شما كسي را مي زنند آن ها (دشمنان) حاكم مي شوند و اين اصلاحات بايد توسط خود آن ها در كشورشان صورت بگيرد.

احمدي نژاد گفت:  خنده دارترين لطيفه تاسف بار اين است كه يك مشت ديكتاتور جمع شوند و در مورد كشور ديگري بيانيه اي بدهند و به آن كشور بگويند كه دموكراسي ايجاد كن. مگر خودت تاكنون انتخابات برگزار كرده اي و انتخابات داشته اي.

احمدي نژاد گفت: به آن ها پيام داده شده است كه مراقب باشيد در نقشه دشمن بازي نكنيد ولي نمي دانم چرا عده اي عجله دارند، هرچه زودتر نوبت به خود آن ها نيز برسد.

رييس جمهور در ادامه سخنان خود خطاب به جمعيت گفت: مي بينيد وضعيت دنيا اين گونه است و روشن است كه دنيا نيازمند يك نظم و فرهنگ جديد است و من از شما سوال مي كنم كه اين نظم و فرهنگ جديد را چه ملتي بايد معرفي و چه كسي بايد آن را ترويج كند؟

وي با اشاره به نياز بشر به توحيد، عدالت و حركت در مسير راه پيامبر عزيز اسلام و اهل بيت(ع) گفت: آيا جايگزيني غير از حكومت عدل مهدوي براي اين وضعيت وجود دارد؟ نه. تنها ملت ايران اين ظرفيت و شايستگي را دارد كه اين فرهنگ را به دنيا معرفي كند و در اين زمينه علما به ويژه علماي قم نقش مهمي دارند.

رييس جمهور با بيان اين كه «بايد فرهنگ اسلام ناب،  عدالت و توحيد را به بشريت معرفي كنيم» گفت: جهان آماده پذيرش اين فرهنگ متعالي است و قم عزيز در پيروزي انقلاب و دفاع از آن نقش مهمي داشته است و ان شاءالله در تحقق اين ماموريت بزرگ نيز نقش خود را به خوبي ايفا خواهد كرد.

پيش از صحبت هاي رييس جمهور حجت الاسلام والمسلين موسي پور استاندار قم، نيكزاد وزير راه و شهرسازي و همچنين يكي از سرمايه گذاران كارخانه سيمان نيزار قم به ايراد سخنراني و ارائه گزارش پرداختند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله اینترنتی "تفریحی و سرگرمی" تاپ نت کار خودرا در اسفند ماه90 بطور رسمی آغاز کرده است. و در این مجموعه سعی شده مطالب بروز و جامع از سراسر فضای مجازی جمع شده و در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت اجاره خودرو ناواران
  • سن پاتوق
  • کلوب آگهی
  • مجله تفریحی و سرگرمی تاپ نت
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • نبض دلتنگی
  • به روز ترین مطالب
  • کسب درآمد میلیونی از تئوباکس
  • کسب درآمد میلیونی از آسمان باکس
  • ورودافرادبیجنبه ممنوع
  • دانلود فیلم و سریال بالینک مستقیم
  • آپلود عکس
  • تاپ سانگ
  • گروه اینترنتی تاپ
  • مجله اینترنتی تاپ مگ
  • انجمن تخصصی تاپ فروم
  • چاق کننده و عضله ساز + کلیپ
  • بروزترین مطالب از سراسر وب
  • بهترین وب سایت ایرانی
  • بانک عکس ایرانیان
  • سینا دانلود
  • تبادل لینک
  • بزرگترین سایت دانلود موزیک
  • ایران باستان
  • شارژ آنلاين ايرانسل و همراه اول
  • GooGoooliha | گوگولی ها
  • دکتر علی شریعتی
  • سایت احمد رئیسی نیا
  • فروشگاه اینترنتی ایرانیان
  • مهد كامپيوتر
  • ثبت لینک رایگان
  • بیت الاحزان
  • تـــــوپ اس ام اس
  • ..{{ دانلود | it98 }}..
  • وبسایت شخصی میلادخسروی
  • تاپ بکس
  • بزرگترین مرجع دانلود فیلم درایران
  • دلنوشته های ماباهم
  • نایس پاتوق
  • فارس گرافیک
  • کسب درآمد از اینترنت با پارس بنر
  • سی دانلود|بهترین مرجع دانلود
  • .::.Rafpa Music.::.
  • سیستم همکاری در فروش دایان
  • شارژ بخر جایزه ببر
  • فروشگاه تاپ نت
  • فروشگاه تاپ بکس
  • مسترفان|بروزین سایت فان
  • دلتادانلود|آموزشي،دانلودوتفريحي
  • چت روم فارسی ایرانیان
  • قشمیها
  • دانلود موزیک داغ
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    - نظر شما در مورد وبسایت و مطالب آن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 728
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 434
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,952
  • بازدید ماه : 9,969
  • بازدید سال : 71,151
  • بازدید کلی : 1,139,285